Strona główna
Dzisiaj jest: 1 sierpnia 2021
Imieniny: Zbigniewa, Grażyny
Dodaj do ulubionych Kontakt Książka teleadresowa Mapa serwisu Pomniejsz tekst Powiększ tekst Wersja do druku
Aktualności - główny zbiór
Dzielnicowe urzędy wracają do trybu pracy sprzed pandemii (30 czerwca 2021)
Warszawa znosi część wymuszonych przez pandemię ograniczeń w obsłudze mieszkańców w Urzędzie m.st. Warszawy, w tym w urzędach dzielnicowych. Od 1 lipca nie będzie już konieczne telefoniczne umówienie wizyty. Utrzymane będą obowiązki zachowywania dystansu, noszenia maseczek oraz dezynfekcji.

Od lipca każdy mieszkaniec będzie mógł wybrać, czy chce umówić wizytę na konkretną godzinę za pomocą internetowego systemu rezerwacji rezerwacje.um.warszawa.pl, czy odwiedzić urząd bez wcześniejszego umówienia wizyty. Bezpośrednia obsługa klientów we wszystkich sprawach realizowana będzie w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.

Wciąż obowiązywać będą środki ostrożności wynikające z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych, takimi jak: ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa.

Nieczynne będą siedziby Urzędu Stanu Cywilnego w dzielnicach: Białołęka, Ochota, Wesoła, Wilanów i Wola. Mieszkańcy tych dzielnic mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach USC. Nie obowiązuje rejonizacja.

Kontakt z urzędami możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach www.warszawa19115.pl, www.bip.um.warszawa.pl oraz na stronach internetowych dzielnic. Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115.

Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym).

Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20

Urząd m.st. Warszawy
Biuletyn Informacji Publicznej
informacja: +48 22 44 38 727
fax: +48 22 675 22 43
e-mail: targowek.urzad@um.warszawa.plLokalizacja Urzędu
Urządumów się na wizytę w Urzędzie
eUrządelektroniczna skrzynka podawcza
eFirma
Załatw sprawę w urzędzieprocedury i formularze
Znajdź mieszkanie do zamianykupno, sprzedaż, zamiana mieszkania

Fundusze Europejskie Forum Przedsiębiorców na Targówku     park rzezby Społeczna Rada Kombatancka Dzielnicowa Komisja <br />
      Dialogu Społecznego

system powiadomień    epuap Karta Dużej Rodziny Mazowiecka Biblioteka Cyfrowa




Budżet Obywatelski  


Serwis www.targowek.waw.pl korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą Politykę Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. 
[RODO] Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych [dowiedz się więcej...]